Bei uns war es nach nichtmal 2 Jahren, ein neues Apim. Deshalb zum Glück auf Garantie und das verbesserte! aus 22 läuft heute noch. Syntome waren schwarzes Bild, Ton kam noch, manchmal aber selten noch bunte Streifen. Kann natürlich auch mal den Bildschirm treffen, denke ich aber eher nicht. Versuchen kannst du die Batterie komplett zu trennen. Paar Minuten sollten reichen, aber je länger desto besser.
Bildschirm Mittelkonsole schwarz und funktioniert nicht
-
-
hi das habe ich noch bei ford unter rückrufen drin, evtl hilft das
KUNDENZUFRIEDENHEITSPROGRAMM
2019-2024 MEHRERE FAHRZEUGLINIEN: PROBLEME BEI DER ANMELDUNG BEI DER SYNC3-SOFTWARE
Kampagne#
24B4
das habe ich noch dazu gefunden
Ford is aware of the issues owners are having with Sync:
Have you have experienced any issues with your center display? If so this CSP may solve the issues. Issues include:
1. Display intermittently blacks out.
Description: In all the affected vehicles, due to an error in the SYNC software, you may experience SYNC system instability concerns and/or a failure to preserve certain settings across ignition cycles. This may result in a black infotainment screen that does not affect rear view camera, incorrect language setting, erased or unsaved radio presets, and potential inability to perform software updates.
This update takes roughly 30 minutes, but expect a couple hours as this is a software update. I think it’s a configuration change to the APIM (software only update).
I do not know if this CSP is the same as the SYNC 3, Software Version: 3.4 Build 23188 PRODUCT update. The CSP is not an Over The Air update so likely differs from the 23188 update.